w Mińsku Mazowieckim
Szanowni Państwo !
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Badanie ankietowe prowadzone jest w związku z działaniami podejmowanymi na rzecz poprawy obsługi klientów przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mińsku Mazowieckim. Przekazane w ten sposób opinie i uwagi będą bardzo cenne, gdyż pomogą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi interesantów w naszym Ośrodku.
Elżbieta Kowalik – Wirowska
Dyrektor MOPS
Cel ankiety:
Ocena pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mińsku Mazowieckim.
Prosimy wybrać ocenianą komórkę: Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych (DSRA) Dział Księgowości (DK) Klub Integracji Społecznej (KIS) Biuro Obsługi Klienta (BOK) Dział Pomocy Środowiskowej (DPS)
1. Co skłoniło Panią / Pana do załatwienia sprawy w MOPS?
Inne – jakie?
2. Jak często załatwia Pani / Pan sprawy w MOPS?
3. Co jest dla Pani / Pana ważne podczas załatwiania sprawy w MOPS?
4. Co Pani / Pana zdaniem wymaga poprawy w obsłudze klienta ze strony MOPS?
5. Czy budynek będący siedzibą MOPS posiada wystarczające udogodnienia dla osób niepełnosprawnych?
ponieważ
6. Proszę ocenić ogólny poziom zadowolenia z usług świadczonych przez MOPS lub wskazaną komórkę organizacyjną?
7. Jak Pani / Pan ocenia poziom następujących aspektów pracy MOPS:
a) skuteczność obsługi:
b) terminowość realizacji usługi:
c) profesjonalizm obsługi:
d) atmosfera obsługi:
e) rzetelność informacji
8. W przypadku niezadowolenia z terminowości realizacji usługi proszę wskazać dlaczego?
9. Jakie są Pani / Pana oczekiwania i uwagi w odniesieniu do pracy MOPS?
10. Jak Pani / Pan ocenia przestrzeganie przez pracowników MOPS następujących zasad etycznych:
a) praworządność:
b) odpowiedzialność:
c) jawność:
d) równe traktowanie klienta:
e) współpraca i uprzejmość w kontaktach z klientami:
11. Jakie zdaniem Pani /Pana zasady postępowania pracowników MOPS podczas wypełniania przez nich obowiązków służbowych wymagają doskonalenia lub poprawy?